AMPA INFORMA







ACTA REUNIÓ AMPA COL.LEGI AGNÈS DE SITGES
A Sitges, a 30 de Setembre de 2015 sent les 19:10 hores dóna començament la Junta Ordinària de I'AMPA del Col•legi Agnès de Sitges en el menjador del CEIP, sessió 1 2015/2016
Assistència :

Famílies: Cristina Castellví, Toni de la Torre, Oscar Farreras, Anahi Sánchez, Eduard Carbonell, Chus Serrano, Cristina Isanta, Rubén Soto, Jennifer Red, Marian Antón, Margarita Ibarra, Cristina Vidal, Amparo Simón, Mónica Panato, Rosa M a Chavero, Paula Cociña, M.Angeles Marzo, Nadia Morales, Mihail Plamadeala, José Luis Romeu, Aleksandra Hopper, Nuria Junyent, Javier Orós, Sonia Guinovart, Iván y Pau Miró, Montse Cosialls, Judith Segura, Montse Biarnés, Maya Kumar, Julieta Naccas, Ramiro Elena, Antonio Molina, Eduard Arnal, Sandra Ruiz, Elena Roca, M a José Cerezo, M a José Rodríguez, Vinyet Mirabent, Sandra Goudinoff, Esteve Miró, Juan José Jiménez, Lourdes Grau.

Ordre del dia

1. Presentació de la nova junta de l´A.M.P.A.
2. Creació de comissions.
3. Servei de Menjador.
4. Activitats Extraescolars.
5. Servei d'Acolliment.
6. Reciclatge de Ilibres.
7. Informació sobre el nou edifici Col•legi.
8. Policia entrada i sortida alumnes.
9. Aparcament bicicletes.
10. Ordinadors nous.
11. Estat de comptes de I 'A.M.P.A.
12. Despatx A.M.P.A.
13. Precs i preguntes.

Primer Punt: Presentació de la nova junta de I 'A.M.P.A.
Presidenta: Anahi Sánchez Hernández
 Tesorera: María Jesús Serrano Rodríguez
 Secretari: Eduard Carbonell
Es fa la presentació de la nova junta de I 'AMPA.

Segon Punt: Creació de comissions.

Es formalitzen les següents comissions:

COMISSIO
Menjador ( * )
Cristina
Castellví
Antonio de la Torre
Mónica Panato
Jennifer Reed
José
Andrade
Llibre
Reciclatge
Mague
Ibarra
Nuria
Junyent
José Andrade


Carnestoltes
Nuria
Junyent
Alexandra Hoper
Cristina
Castellví


Hort
Eduard Arnal
Cristina
Castellví
Cristina Vidal


Corpus
Lourdes Grau
Rosa
Montse


Fi de curs i Nadal
Junta AMPA

(*) En aquesta comissió queda inclosa la funció de monitoritatge de pati. La mateixa va ser sol.licitada per alguns pares per a la vigilancia del pati.


Tercer Punt: Servei de Menjador.
Es comunica que l'empresa Tàndem Menjadors, SL continua realitzant les tasques del menjador tal com es va acordar en l'anterior assemblea. S'informa als pares que l'empresa realitzarà un informe de caràcter setmanal on informarà a I'AMPA de qualsevol tipus d'incidència, així com a l'adreça del col•legi i als pares dels alumnes afectats.
Es comunica als pares que en les converses que es van mantenir entre l'AMPA i la gerència de Tàndem Menjadors, SLI es va determinar la no realització de càstigs col•lectius, ni tampoc aquells que pugui privar de les hores de joc. El que es permet és que els nens que hagin realitzat alguna acció no correcta ajudin al personal de Tàndem Menjadors, SL a la seva resolució.
S'inclou a petició de Jennifer Red, la incorporació dins de la comissió de menjador, la vigilància del pati.
Quart punt: Activitats Extraescolars

Es presenta i informa de totes les activitats extraescolars i de l'empresa que les efectuarà: ZONA DE JOC.
S´informa als pares que els nens es poden apuntar a les extraescolars a qualsevol moment del trimestre, encara que la quota a pagar, serà la del trimestre sencer.
Cinquè Punt: Servei d acollida
S'informa del servei d 'acollida que es realitzarà tots els matins de 08:00 a 09:00 hores, aquest servei ho realitzarà "empresa Tàndem Menjadors, SL. S'informa que el pagament d'aquest servei pot ser mensual o eventual, ja que a aquest servei es pot accedir per dies.
També es notifica als pares que el servei d 'acollida de la tarda queda anul•lat en estar sol•licitat per un únic nen.
A petició dels pares, l'AMPA tractarà de negociar un millor preu d'aquest servei si s´ arriba als 10 nens de forma permanent.

Sisè Punt: Llibre estalvi

Es proposa als pares la creació duna comissió per a l'estudi de la possibilitat que l'escola s'aculli al sistema de llibre estalvi. S'aprova la creació d'una comissió d'estudi.
Es realitza una votació per a la realització d'aquest servei a través d´ una empresa externa o de forma interna a través dels propis socis de l'AMPA.
En aquesta votació s'aprova que es realitzi a través d'una empresa externa per un resultat de 18 vots a favor i 12 en contra.
Setè Punt: Informació sobre el nou edifici Col•legi.
 informa als pares de la reunió que va tenir la Presidenta de l'AMPA amb el batlle i el Regidor d'Ensenyament, on se li va informar que l'Ajuntament tenia una reunió amb el Departament d'Ensenyament, per tractar d'una forma definitiva l´inici de les obres per a la nova escola.
Posteriorment es va notificar a la presidenta que aquesta reunió havia estat ajornada pel mateix departament. Es notificarà la nova data.
Vuitè Punt: Policia entrada i sortida alumnes.

S'informa als pares que s'ha sol•licitat a l'Ajuntament la presència policial a l'entrada i a la sortida del col•legi.
L'ajuntament informa que no és possible donada l'escassetat de dispositius. L'Ajuntament ofereix la possibilitat de formar a algun pare i realitzar aquesta tasca de forma altruista. No s'aprova.
L'AMPA seguirà reclamant aquesta presència policial.

Es recorda que no s'ha d'estacionar en la línia groga, amb la finalitat d'acatar les normes viàries, facilitar l´aparcament dels autocars i en conseqüència la visibilitat.
Novè Punt: Aparcament bicicletes.
Es sol•licita la possibilitat d'establir una zona de pàrquing de bicicletes dins del recinte escolar. S'informa que es traslladarà aquesta sol•licitud a l'Adreça del Col•legi.
Desè Punt: Ordinadors nous.
S'aprova la compra d'ordinadors per al Col•legi, tal com sol•licita el professorat.

Onzè Punt: Estat de comptes de I'AMPA.
S'informa de l'estat provisional dels comptes de l´AMPA, ja que encara s'està procedint a la seva realització.
Es sol•licita un estudi per rebaixar la quota de l´AMPA per al proper any escolar. Es realitzarà aquest estudi una vegada es tinguin els comptes finalitzats per veure la viabilitat.
Dotzè Punt: Despatx A.M.P.A.
Aquest punt es tractarà en la següent reunió.

Tretzè Punt: Precs i preguntes.

Es comenta si existeix la possibilitat de modificar l'aparcament de l´autobús per evitar que els fums de la fuita afectin a la zona despera dels pares i dels nens. Els pares de P3 pregunten sobre la possibilitat que durant el període d'acolliment dels nens ells puguin estar en el menjador quan els seus fills mengin.
Sol•licitar a l'ajuntament la senyalització de prohibició de gossos en el solar adjunt al col•legi  on els nens juguen a la sortida, ja que hi ha molts excrements.
S'aprova que la propera reunió es realitzi el proper 18/02/2016.
Finalitza la sessió a les 21 hores i s'estén acta.
Sitges, a 7 d 'octubre de 2015


               

  La Presidenta                           El Secretari







Comentarios

Entradas populares de este blog

AMPA INFORMA